Informujemy, iż GMC sp. z o.o. realizuje projekt pt. „ROZWÓJ SPÓŁKI GMC W WYNIKU WDROŻENIA STRATEGII WZORNICZEJ” w ramach Programu Operacyjnego Polska Wschodnia na lata 2014-2020, Działanie 1.4 Wzór na konkurencję
W wyniku realizacji projektu GMC sp. z o.o. wdroży rekomendacje wskazane w strategii wzorniczej opracowanej w ramach Etapu I działania 1.4 POPW w postaci innowacji produktowej, marketingowej, organizacyjnej, technologicznej i procesowej.
Cel główny projektu: Podwyższenie konkurencyjności spółki GMC na rynku poprzez wdrożenie rekomendacji wskazanych w strategii wzorniczej opracowanej w ramach Etapu II działania 1.4 POPW.
Cel główny projektu został osiągnięty poprzez realizację celów szczegółowych:
– poszerzenie oferty o nowe produkty tj.: ozdoby choinkowe premium, ozdoby choinkowe w stylistyce minimalistycznej, produkty całoroczne oraz ozdoby personalizowane,
– poszerzenie oferty o nowe usługi: multimedialna, sensoryczna ścieżka edukacyjna, oparta
o doświadczenia wizualne, węchowe oraz słuchowe – żywe muzeum bombki,
– wdrożenie innowacji marketingowej;
– wdrożenie innowacji procesowej/ organizacyjnej;
– wdrożenie innowacji technologicznej.
Projekt umożliwił osiągnięcie następujących efektów:
– Wdrożenie do oferty nowej kolekcji ozdób choinkowych premium, ozdób choinkowych w stylistyce minimalistycznej, produktów całorocznych, ozdób personalizowanych, zawieszki do ozdób wiszących, multimedialnej, sensorycznej ścieżki edukacyjnej.
– Wzmocnienie marki poprzez wdrożenie działań związanych z innowacją marketingową.
– Rozwój firmy i wzmocnienie pozycji rynkowej.
– Wdrożenie zmian w obrębie struktury organizacyjnej firmy.
– Zmiany i usprawnienia w obrębie procesów.
Wartość projektu: 4 174 866,00 PLN
Wartość dofinasowanie: 1 861 610,00 PLN